Deltagere:
Paw Kristensen, Preben Grøn, Gitte Nielsen, Otto Christensen, Lyers Jacob Conradi og Helene Madsen
Fraværende:
Viggo Hedegaard
Referent:
Helene Madsen
Nyt fra formanden
Formanden takkede for en generalforsamling med god stemning, og for den gode måde medlemmerne ytrede sig på.
På generalforsamlingen blev det besluttet, at bestyrelsen genetablerer havnekontoret med en fysisk havnefoged. Bestyrelsen er i gang med en løsning – mere herom senere.
Vi arbejder videre med håndteringen af GDPR og vi arbejder videre med klubtøj m logo.
Vi har, ved Vedligeholdelsespuljen Mariagerfjord, søgt tilskud til isolering af klubhuset. På grund af kommunens trængte økonomi er puljen sat på pause, så derfor er isoleringsprojektet også sat på standby.
Vi forventer at blive færdige med at sætte el-standere op medio april, og kan umiddelbart derefter taget systemet omkring forbrugsafregning i brug.
Den nye bestyrelse har konstitueret sig:
Paw Kristensen
Formand, havnekontor og medlem af styregruppe klub
Tlf.: 30274874
Gitte Toft Nielsen
Kasserer
Mailadresse:
Tlf.: 51860386
Preben Grøn
Næstformand, medlem af styregruppe Havn. Projektstyring. Pladsformand og ansvarlig for bådpladser
Tlf.: 30743847
Otto Christensen
Medlem af styregruppe havn. Ansvarlig for ramslag og uddybning, vedligeholdelse af ramslag samt anvisning af arbejde
Tlf.: 93935152
Viggo Hedegaard
Medlem af styregruppe havn, vedligeholdelse af moler og broer
Tlf.: 40190004
Lyers Jacob Conradi
Medlem af styregruppe havn, havnecykler legeplads og ansvar for grønne områder
Tlf.: 50416755
Helene Madsen
Medlem af styregruppe klub og styregruppe sport. Arrangementer, referent og ansvarlig for rengøring i klubhus
Tlf.: 22770604
Økonomi
Klubben har stadig en god og sund økonomi
Status på tilgang og afgang af nye medlemmer
Der har været tilgang af 2 medlemmer og afgang af 2 medlemmer siden nytår.
Kommende arrangementer
Lørdag den 6. april kl 14.30: Standerhejsning
Lørdag den 4. maj kl 8.30 – 15: Fælles arbejdsdag
Næste møde
Afholdes den 23. april 2024