Herretur

Der arrangeres igen i år herretur. Denne gang både med deltagelse af motorbåde og sejlbåde.

Turen starter torsdag aften 23 september og slutter søndag 26 september eftermiddag/aften. Denne tur er hvert år fastlagt til denne weekend, så skriv den allerede nu ind i kalenderen mange år frem 😊.

Vi skal nok skaffe bådene, men vil gerne have mange gaster med, så alle mænd der er medlem af Hadsund sejlklub er meget velkomne. Vi håber mange nye medlemmer vil deltage, da dette er en rigtig god måde at blive integreret i klubben på og lære nye mennesker at kende. Der er overhovedet ingen krav om sejlererfaring, eneste krav er at humøret er i top.

Vi mødes på havnen 23/9 kl. 16 og sejler samlet igennem broen kl. 17.

Hvor turen går hen afhænger af vindretningen de tre dage. Der afholdes skippermøde hver morgen.

Torsdag aften sejler vi til en havn, hvor vi låner klubhuset, så vi samlet kan spise meget sen aftensmad. Vi spiser og hygger sammen hele flokken hver aften, derfor køber vi fælles mad ind inden turen til alle tre aftener. Betaling opkræves inden turen. Resterende måltider og drikkevarer sørger hver enkelt båd selv for at medbringe. Der tilstræbes at være max. 4 personer i hver båd. Der afholdes et formøde med alle deltagere mandag 20 september kl. 17 , hvor vi aftaler alle detaljer og hvilken båd man kommer til at sejle med.

See the source image

Kom og vær med til nogle gode sejladser og forhåbentlig nogle rigtig hyggelige dage sammen med andre Hadsund sejlere.

Tilmelding på sedlen i klubhuset eller sms til Leif Christensen tlf. 20614512 senest 19 september.

Skriv en kommentar