Foreløbig dagsorden til den ordinære generalforsamling i Hadsund Sejlklub
lørdag den 6. marts 2021 kl. 13.00, afholdes på Hadsund Skole i Rotunde
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning for det forløbne år.
- Forelæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse.
- Forelæggelse af budget for det kommende år.
- Fastsættelse af prisliste, inkl. kontingent, leje, afgifter m.m.
- Behandling af evt. indkomne forslag. Forslag til vedtagelse på generalforsamlingen skal skriftligt være formanden i hænde senest lørdag den 13. februar 2021 kl. 13.00
- Valg af 3 medlemmer til bestyrelsen: 2 medlemmer af bestyrelse Jens Jørgen Falsig og Jan Vernersen har tilkendegivet at de er til rådighed for genvalg.
- Valg af 1. suppleant til bestyrelsen. Jesper Quist har tilkendegivet at han er til rådighed for genvalg.
- Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant, revisorerne står til rådighed for genvalg.
- Eventuelt.
Hadsund den 2. februar 2020.
Bestyrelsen