Ny sponsor

Andelskassen i Hadsund er ny hovedsponsor for Hadsund Sejlklub.
Filialdirektør i Andelskassen, Camilla Fisker Jensen, lægger vægt på at Hadsund Sejlklub har en aktiv ungdomsafdeling, hvilket ellers er en svag side blandt de danske sejlklubber. De fleste sejlklubber oplever at gennemsnitsalderen er stigende.
I sommerens løb har 15-20 børn og unge deltaget i de ugentlige aktiviteter i klubbens joller. Klubben har en lang række optimistjoller, men også joller til de lidt større børn og unge, så det er bestemt ikke noget krav, at man selv stiller med en jolle.
Nu er sæsonen lukket ned for i år, men vi vil gerne byde endnu flere velkomne i det nye år, siger sejlklubben formand Jens Nørgaard.
Sejlklubben vil dog også gerne have flere senior-sejlere. Der er ledige pladser i havnen. Hvert år er der nogle der holder op på grund af alder, men heldigvis har klubben også fået nye lidt yngre medlemmer.
– Vi glæder os til samarbejdet, siger formand for Sejlklubben, Jens Nørgaard, her sammen med Camilla Fisker filialdirektør i Andelskassen.