Hjælp – Se her…..

vild med vand

Vil med vand….

vild med vand

Igen i år er Hadsund Sejlklub med i projektet Vild med Vand, som afholdes på Havnens Dag d. 9. juni.

Projektet har til formål at vise Hadsund Sejlklub frem for andre end sejlere, og dermed prøve at gøre dem interesseret i sejlsport.
Ønsket er, at det på sigt vil skaffe flere nye medlemmer til klubben – og dermed være medvirkende til at sikre klubbens fremtid.
Sejlklubben viser ”Åben Båd” med såvel sejlbåde, motorsejlere og motorbåde for at vise bredden. Men en væsentlig del af sejlads er jo Optimist og Yngling – der hvor de fleste er startet.
Vi har derfor meget brug for Jer (gerne 2-4), der vil tage imod gæsterne og fortælle om henholdsvis Optimist og Yngling sejlads – måske lade gæsterne prøve at sejle?

Vild med Vand arrangementet strækker sig fra kl. 10 til 16, men ”Åben Båd” vil kun være mellem kl. 13 og 16, så invester nogle få timer i at få udbredt kendskabet til Sejlklub og forhåbentlig få gjort endnu flere interesseret i at sejle.
I kan tilmelde Jer til projektleder på Vild med Vand projektet i Hadsund Sejlklub, Lars Rigborg på tlf. 26618482 eller på E-mail: mail lars ringborg , hvor du også kan få flere oplysninger.

Det er vigtigt at I melder dig allerede i indeværende uge, da vi skal have indberettet vore aktiviteter til Sejlunionen senest på mandag (d. 30. april).