Betalingsservice

Betaling af kontingent gennem Betalingsservice

Betaling af forårets kontingenter er ved at blive udarbejdet, så de bliver udsendt til betaling i starten af april.

Af hensyn til lette arbejdsgange såvel for dig som medlem, som for klubbens kasserer, er opkrævningen ved at blive omlagt, så den fremover kommer til at foregå over Betalingsservice.

Der følger i sidste del af marts et Nyhedsbrev til klubbens medlemmer, hvor der blandt andet er gjort nærmere rede for hvordan man skal forholde sig.

Du kan dog allerede nu tilmelde Hadsund Sejlklub til din egen Betalingsservice-liste. Gerne inden den 22. marts, så er der håb for at det allerede er forårets opkrævning som kører ”fuldautomatisk”.

Det kan du gøre det ved at åbne nedenstående link, hvor du ved hjælp af din ”NEMID-kode underskrift” kan tilmelde Hadsund Sejlklub til din egen liste af automatiske betalinger.

Tilmeld Hadsund Sejlklub til din Betalingsservice her: Betalingsservice online tilmelding

Når du nu er ved at kigge i medlemslisten beder vi dig kontrollere om klubben har din rigtige mail-adresse. Hvis ikke opfordres du til at sende den til Leif Christensen eller Henrik Larsen.

På forhånd tak for hjælpen.