Persondata

Med virkning fra 25. maj 2018 gælder der nye regler for beskyttelse af persondata. De nye regler gælder for alle lande i EU, således også for os.

Sejlklubben har data liggende for alle medlemmer, disse består af:

1. For- og efternavn.
  2. Adresse.
  3. Fødselsår, som indberettes til Dansk Sejlunion, grundet statistik.
  4. Telefonnummer. (både fastnet og mobil)
  5. Et medlemsnummer, som bruges når der indberettes til Nets vedrørende kontingent.
  6. Bådpladsnummer, forsikringsselskab og policenummer.
  7. Personer, som er i kontingentrestance.
  8. En oversigt over hvilket arbejde som det enkelte medlem, der ikke betaler men ønsker at arbejde for sejlklubben, er pålagt.

Sejlklubben har ikke medlemmernes personnumre og har intet at bruge dem til.

Alle vores data ligger i en database i Dropbox. Kun bestyrelsen og vores webmaster har adgang til denne database.

Hadsund Sejlklubs datapolitik.

Sejlklubbens politik vedr. persondata er kun at opbevare ovennævnte oplysninger tilbrug for sejlklubben.
Da sejlklubben ikke har brug for andre end de ovennævnte oplysninger, vil medlemmerne ikke blive anmodet om yderligere oplysninger.
Da Dropbox er underlagt samme lovgivning som sejlklubben, vil klubben fortsætte med at opbevare vores data i denne organisation og således, at kun ovennævnte personkreds har adgang til de opsamlede data.